فلسطین بی سرپناه

فلسطین بی سرپناه
اخرین تحولات غزه
قالب وبلاگ

تصویر جان کری وزیر امور خارجه امریکا (راست) در کنار بان کی مون دبیرکل سارمان ملل (21 جولای 2014)

تصویر جان کری وزیر امور خارجه امریکا (راست) در کنار بان کی مون دبیرکل سارمان ملل (21 جولای 2014)

در حالی که حملات خونین رژیم اسرائیل به نوار غزه بیش از ۶۰۰ کشته بر جا گذاشته وزیر خارجه امریکا گفته است تهاجم تل‌آویو به نوار غزه اقدامی «مناسب و قانونی» است.

 

جان کری این اظهارات را پس از ورود به قاهره، پایتخت مصر بیان کرد؛ این سفر با هدف مذاکره درباره تهاجم اسرائیل به نوار غزه صورت گرفته است. حملات اسرائیل به نوار غزه طی ۱۵ روز گذشته دست کم ۶۰۴ کشته و بیش از ۳۶۰۰ زخمی بر جا گذاشته است. گفتنی است شمار کشته‌های فلسطینی که اکثرشان غیرنظامی هستند رو به افزایش است.

 

کری روز سه‌شنبه (۳۱ تیر) در دیدار با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در قاهره گفت: «ما به شدت درباره عواقب تلاش مناسب و قانونی اسرائیل برای دفاع از خود نگران هستیم.»

 

این در حالی است که جنایات خونین رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین با حمایت مالی واشنگتن انجام می‌شود. بر اساس توافق ۱۰ ساله‌ای که سال ۲۰۰۷ از سوی دولت پیشین امضا شد هر ساله ۳ میلیارد دلار از مالیات دریافتی از شهروندان امریکایی به ارتش اسرائیل داده می‌شود.

 

گفته می‌شود دولت کنونی امریکا در نظر دارد پس از انقضای توافق کنونی در سال ۲۰۱۷ کمک نظامی واشنگتن به تل‌آویو را افزایش دهد.

 

اظهارات کری درباره اسرائیل منعکس کننده گفته‌های باراک اوباما رئیس جمهور امریکا است که روز یکشنبه گفت اسرائیل «حق دارد از خود دفاع کند» و یک بار دیگر حمایت تمام عیار خود را از جنایات رژیم تل‌آویو علیه مردم غزه اعلام کرد.

 

این در حالی است که طی چند روز گذشته در شهرهای بزرگ امریکا همچون نیویورک، شیکاگو، لس‌آنجلس، بوستون، دنور، فیلادلفیا، سن‌فرانسیسکو و واشنگتن در اعتراض به جنایات رژیم اسرائیل اعتراض‌هایی برگزار شده است.

منبع: پرس تی وی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:gaza,غزه,مرگ بر اسرائیل,فلسطین, ] [ 3:39 ] [ mohammad-ansari ] [ ]
.: Weblog Themes By Aipac Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فلسطین بی سرپناه و آدرس gaza1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب
آیپاک


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






بک لینک
loxblog